Klachten
We hebben een aantal zaken voor je op een rij gezet.
Klachten
Hoewel wij ons uiterste best doen op vlak van kwaliteit, service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Deze klacht kunt u dan kenbaar maken via onze contactpagina of door een klachtenbrief te sturen naar Kade 34, 3371 EP Hardinxveld-Giessendam. Binnen maximaal 14 kalenderdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie op de klacht.
Indien u ontevreden bent over de geleverde bestelling kunt u z.s.m. na de factuurdatum een mail sturen naar [email protected]. Gelieve in deze mail zo volledig mogelijk uw opmerking vermelden. Zodra wij uw mail ontvangen hebben, bevestigen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.
Indien u het niet eens bent met de afhandeling van de klacht of als we er samen niet uit komen, kunt u uw klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie van het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Heeft u nog vragen?
Neem contact op!